Info

Service en kwaliteit centraal

Onze uitdaging bestaat erin om binnen de grenzen van uw budget een optimale inrichting te realiseren. In onze werkwijze staan service, kwaliteit en uw wensen altijd centraal. U kunt bij ons terecht voor gratis advies. Aan de hand van uw voorkeuren kan vrijblijvend een voorstel worden gemaakt zodat u een compleet beeld krijgt van uw toekomstige kantoorinrichting.

Onze webshop

Onze webshop verschilt van een gewone webshop omdat onze meubelen op aanvraag gemonteerd kunnen worden bij de klant, er gratis een offerte en ontwerp kan bekomen worden, er steeds extra kortingen kunnen voorzien worden vanaf een bepaald orderbedrag, en omdat de vaste en professionele klant pas na 30 dagen dient te betalen.

Verkoopsvoorwaarden

De meubelen worden gratis geleverd bij een order vanaf € 500 excl.BTW, binnen een afstand van 125 km. Voor aankopen van minder dan € 500 excl.BTW per order, wordt een bijdrage van € 45 voor transport- en administratiekosten aangerekend en bij sommige artikelen rekenen wij een meerprijs aan voor de montage. Indien afstand meer dan 125 km is wordt er een transportkost aangerekend afhankelijk van de afstand. Levering op verdieping zonder lift is mogelijk mits meerprijs, gelieve dit bij bestelling te melden. Parking- en meubellift-kosten zijn steeds ten laste van de klant. Alle verpakkingsmaterialen worden terug meegenomen voor recyclage.

Het grootste deel van onze producten is op voorraad. Dat wil zeggen dat deze binnen 14 werkdagen geleverd worden. Producten met een langere levertijd dan 3 weken worden speciaal op bestelling voor u geproduceerd. Deze producten zijn dus niet standaard op voorraad en kunnen niet worden geretourneerd. Alle producten genieten een garantie van 1 tot 5 jaar. Deze garantie dekt alle fabricagefouten bij normaal gebruik. Buro Central is niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan het product bij afhaling of bij montage door de klant.